SOS Satele Copiilor România și DDB România aduc „cel mai important cuvânt” în viețile copiilor fără familie
DDB România anunță lansarea uneia dintre cele mai ample campanii sociale de strângere de fonduri pentru organizația SOS Satele Copiilor România.
„Știm că misiunea acestei campanii nu este deloc una simplă. Obiectivul este loializarea donatorilor și potențialilor donatori nu numai prin contribuții punctuale de Paște și Crăciun, ci prin contribuții lunare via sms. Credem în ideile simple și autentice și mai ales în puterea lor de a mobiliza oamenii către a face bine. Practic, printr-un simplu sms la 8844, număr disponibil în rețelele Orange și Vodafone cu sprijinul Asociației pentru Relații Comunitare, cu cel mai important cuvânt, „mama”, oricare dintre noi va putea face un bine. Cu fiecare 2 euro donați lunar, copiii din casele familiale SOS se vor bucura de familia pe care au găsit-o la noi și vor avea în continuare acces la servicii de educație, sănătate și consiliere psiho-pedagocică.” povestește Carmen Brumă, Manager Departament Strângere de Fonduri și Comunicare SOS Casele Copiilor România.
„Într-o categorie foarte creativă care mizează de cele mai ulte ori pe impactul poveștilor emoționale sau pe șocul concluziilor de tip extreme consequence, spotul nostru TV vine cu un mesaj simplu și lasă insight-ul să vorbească de la sine: „mama” e cuvântul cel mai important în toate momentele cheie ale copilăriei. De la primul apelativ de alint, până la strigătul în caz de ajutor și exclamația în caz de mândrie, „ma-ma”, „mamaaaa!” sau „maaaama” reprezintă codul universal prin care copiii filtrează și trăiesc experiențele lor în raport cu lumea” explică Roxana Memetea, Managing Partner DDB România.
Spotul TV regizat de Hypno și produs de Top Sud Est Production este principalul element al campaniei „Cel mai important cuvânt” și este difuzat din 16 octombrie pe 24 de stații TV. Demersul social va fi susținut totodată și prin online, cinema și în emisiunile „Teo Show” și „Draga mea prietenă”, de la Kanal D.