Lipton Ice Tea si DDB România muta distractia la mare prin promotia “Ia-ti vacanta cu Lipton!”

La inceput de iunie, echipa DDB Romania da startul numaratorii inverse pentru vacanta de vara si vine cu planul perfect de evadare, promotia Lipton Ice Tea.

“Suntem foarte entuziasmati de aceasta lansare. De o jumatate de an pregatim indeaproape cu echipa PepsiCo ceea ce simtim ca va fi promotia verii -  campania “Ia-ti vacanta cu Lipton!”, prin care orice sticla (?) de Lipton Ice Tea iti poate aduce zilnic o vacanta de o saptamana la mare in Casa Lipton, plus o pereche de ochelari de soare pe ora. Este un pas important pentru brand, dar si pentru echipa noastra, deoarece vorbim de prima campanie Lipton Ice Tea dezvoltata integral in Romania. A fost un proces elaborat, inceput prin crearea unui concept 100% relevant local, sub umbrela internationala “Taste the Brightside”. Asa s-a nascut platforma noastra de comunicare “Gusta o vara pe zi”, pe baza careia am construit ulterior mecanismul de promotie”, explica Roxana Memetea, Managing Partner DDB Romania.

Spre deosebire de promotiile obisnuite lipsite de interactiune, campania “Ia-ti vacanta cu Lipton!” se invarte in jurul unui hotspot real – Casa Lipton, o vila spatiosa amenajata special pe plaja din Costinesti. “Campania noastra este una “vie” pentru ca toti castigatorii se pot intalni (pe bune) in Casa Lipton, “the place to be this summer”! Lipton Icea Tea este bautura verii si, de aceea, adevaratul premiu al promotiei este intreaga experienta pe care o oferim castigatorilor si celor care ne vor vizita pe plaja din fata Casei. Odata ajuns aici, te vei putea bucura de tot ce inseamna vara prin tone de activitati pline de adrenalina si party-uri pe malul marii. Iar ca sa-i molipsim si pe cei de acasa, toata vara ne va fi alaturi echipa Kiss FM care va transmite live pulsul distractiei din Casa Lipton” completeaza Roxana Tampau, Managing Director DDB Romania.

Strategia de promovare a campaniei include doi ambasadori de brand din targetul Lipton Ice Tea: “Am ales sa colaboram cu Sore si Dorian Popa pentru ca sunt doi tineri entuziasti si talentati, care intruchipeaza in mod natural valorile Lipton: optimismul tinerilor obisnuiti, care stiu sa vada si sa se bucure de partea buna a lucrurilor, fara extravagante si gesturi extreme. Pentru acestia, alegerea Lipton Ice Tea ca bautura racoritoare pentru vara incepe sa devina un obicei sanatos” povesteste Olivia Petre, Strategy & New Business Director.

Promotia “Ia-ti vacanta cu Lipton!” va fi intens promovata in media prin spot TV, radio, OOH national, materiale in store, tranzit in Bucuresti si pe litoral. In online, vizibilitatea va fi asigurata printr-o campanie de Facebook coordonata de cei doi endorseri dar si prin actiuni cu bloggeri ,care vor directiona userii catre microsite-ul dedicat “ovarapezi.ro”.

“Lipton Ice Tea este un brand cu potential urias pentru piata din Romania, inca majoritar tributara bauturilor carbogazoase. De aceea am ales sa il repozitionam sub claim-ul “Gusta o vara pe zi” si mizam pe un mecanism promotional foarte relevant pentru tinerii romani – o vacanta la mare pe zi, stiind ca pentru ei “vara nu e vara daca te distrezi la mare”. Toate activarile din campanie isi propun sa creasca comunitatea Lipton organic, printr-un engagement permanent sustinut de Sore si Dorian care vor implica in promotie propriile lor comunitati de fani.

Cu siguranta putem spune ca a fost o campanie complexa si din punct de vedere logistic, dar in acelasi timp a fost minunat sa putem interactiona cu toata echipa de brand in afara biroului, atat pentru amenajarea Casei Lipton cat si pentru filmarea spotului TV coordonat de regizorul Iulian Moga” declara Dana Iordache, Regional Marketing Manager PepsiCo International.