DDB şi Tribal Worldwide România lansează aplicaţia Autobuze 2.0
Cine spune că tradiţiile şi aplicaţiile digitale nu fac casă bună? Anul acesta, DDB şi Tribal Worldwide România ne arată cum tradiţia oferirii de mărţişoare poate fi reinterpretată cu succes în mediul digital. Cu gândul la cei care nu au timp să ofere mărţişoare reale, dar vor să-şi surprindă prietenele, s-a lansat aplicaţia AutoBuze 2.0, prin care userii pot trimite sărutări virtuale via Facebook.
“Este vorba de un app fun, extrem de friendly şi simplu de utilizat: alegi un prieten din listă şi apoi, precum Cupidon, ţinteşti cu o săgeată punctele care se convertesc în sărutări de Mărţisor. Performanţa ta la pupat este evaluată cu un rating în versuri, iar butonul de Share te ajută să postezi surpriza pe wall-ul prietenei sau prietenului ales. Şi chiar dacă nu eşti genul căruia îi place să kiss & tell, tot poţi intra în rankingul de high scores de la finalul aplicaţiei.” declară Dan Costea, Head of Digital Tribal Worldwide România.
Aplicaţia de Facebook este disponibilă oricui pe pagina DDB România: https://www.facebook.com/DDBRomania în perioada 1-8 Martie, aşa că agenţia invită toţi “pasionaţii” să se întreacă la…pupat cât pentru tot anul.