cora si DDB Romania lanseaza trendul “tinutelor cu bilet de calatorie”
cora Romania revine cu o campanie inedita pentru piata retailerilor din segmentul FMCG si deschide sezonul de vara printr-o colectie proprie de moda. Pentru a inspira clientii cora in crearea unor tinute cat mai in trend, echipa DDB Romania a creat pentru lansarea colectiei conceptul “tinute cu bilet de calatorie”.
“La inceput de vara, cu totii visam sa evadam prin marile capitale ale lumii – si de aici a pornit insightul nostru. Fiecare calatorie isi lasa amprenta asupra noastra, “furam” cate ceva din energia locului, din specificul culinar si, mai ales doamnele, din stilul fiecarui oras. Asa ca, pentru a pune in valoare diversitatea hainelor Influx, invitam clientii cora sa se inspire din stilul a 4 mari capitale ale modei: Paris, Roma, Londra si Rio” povesteste Roxana Memetea, Managing Partner DDB Romania.
De aceasta data, ideea agentiei a fost transpusa in realitate nu numai prin grafica, ci si prin tinute pline de viata prezentate de vedeta de televiziune Alina Puscas. Frumoasa prezentatoare promoveaza piesele de rezistenta ale colectiei de vara cora in cel mai recent catalog de moda al brandului, unde apare in rolul unei parizience elegante, al unei londoneze cu stil smart business, al unei italience senzuale si al unei brazilience sportive.
Campania nationala este promovata in hipermarketuri prin spoturi radio, insule tematice, statui vii si materiale de semnalizare la raft. In mediul digital, pe langa microsite-ul si campania Facebook dedicate, 4 bloggerite au preluat provocarea de a combina si asorta piesele cora in ton cu ritmul parizian, londonez, din Rio si din Roma.
“Credem cu tarie ca toti consumatorii romani merita sa aiba acces la un brand cu haine de buna calitate, de aceea echipele noastre le propun tinute in tendinte, la preturi avantajoase. Reusim astfel sa incurajam chiar si cumparaturile din impuls, pentru ca pretul nu este o bariera atunci cand mergi prin hipermarket si ajungi la raionul de textile. Tinute moderne la preturi accesibile – aceasta este promisiunea cora si a brandului Influx, una din multele initiative prin care hipermarketul cora isi arata pretuirea fata de clientii sai” declara Camelia Popescu, Director Comunicare cora Romania.