Brandul de condimente Cosmin (Fuchs) premiază gospodinele cu cadouri pentru cei dragi

Agenția de publicitate DDB România și agenția de comunicare digitală Tribal Worldwide România, parte a grupului de comunicare The Group, anunță lansarea campaniei promoționale “Gătesc pentru tine, câștig pentru tine!”, realizată pentru brandul de condimente Cosmin (Fuchs Condimente). Promoția se va desfășura în perioada 15 octombrie – 15 decembrie 2015 și este cea mai mare de acest tip derulată până în prezent de brand.

“Brandul Cosmin este unul tradițional, de încredere pentru gospodinele din România, venindu-le mereu în ajutor cu produse variate astfel încât mâncarea pe care o pregătesc pentru cei dragi să îi surprindă și să îi bucure. Conceptul campaniei vine în mod firesc în completarea acestor atribute de brand, și de această dată brandul oferă un mijloc prin care mamele pot aduce bucurie pentru familie.”, a declarat Simona Roșca, Sales & Marketing Coordinator Fuchs Condimente.

“Insight-ul de la care am plecat este acela că gospodinele sunt cu adevărat fericite atunci când familia lor este fericită. De aceea, trigger-ul campaniei este reprezentat de “fericirea celor dragi”, fiind transpus în premiile care pot fi câștigate în cadrul promoției.

Ne-am dorit să ne îndepărtăm de tiparul clasic, prin care să oferim ustensile sau mobilier de bucătărie nou-nouț ca răsplată pentru sacrificiul din bucătărie și să surprindem gospodinele cu premii pentru cei dragi lor: biciclete Mountain Bike, console PS4 și sisteme home cinema.” spune Costin Milu, Creative Director DDB România.

Campania se desfășoară pe TV, in-store TT și IKA (poster, wobbler, shelftalker) și online prin intermediul platformei www.punegust.ro, pe Facebook sau prin bannere online plasate pe site-uri cu afinitate la publicul țintă.

Mecanismul promoției constă în înscrierea codului unic de pe ambalajul promo, prin SMS la 1828 sau online pe website-ul www.punegust.ro. Premiile sunt oferite prin tragere la sorți: săptămânal biciclete Mountain Bike cu accesorii incluse, lunar console Playstation 4, iar la finalul campaniei, sisteme home cinema + LED TV inclus.

Echipele DDB și Tribal au fost desemnate câștigătoarele pitch-ului de creație organizat în luna iunie a acestui an de client.