DDB și Tribal Worlwide Romania lansează o campanie inedită pentru brandul Mărgăritar Brun de Mauritius
DDB și Tribal Worldwide Romania, agenții membre ale grupului de comunicare The Group, anunţă lansarea campaniei promoționale ”Câștigă mașina din Insula Zahărului Brun!” dezvoltată pentru brandul Mărgăritar Brun de Mauritius.
Campania este dezvoltată în jurul a două subconcepte care urmăresc consolidarea atributelor distinctive ale brandului, “drumul zahărului” și “originea zahărului” și are la bază un mecanism inovator, susținut de microsite-ul www.insula-zaharului-brun.ro.
Unul dintre lucrurile prin care se diferențiază zahărul brun de celelalte tipuri de zahăr este proveniența. Astfel, în 9 orașe mari din România va fi plasată câte o replică a insulei Mauritius denumită metaforic “Insula zahărului brun”. Fiecare mini-insulă va avea în centru câte o mașină oficială a campaniei, care de altfel, va fi și premiul cel mare pentru trei cei mai norocoși participanți. Așadar, zahărul brun, originar din Mauritius, vine de departe și aduce premii importante, trei mașini Hyundai I20, care să permită și consumatorilor să călătorească acolo unde doresc.
Începând cu data de 14 august și până pe 31 august, competitorii se pot înscrie în concurs dacă urmăresc traseul ”mașinilor de zahăr” pe microsite-ul www.insula-zaharului-brun.ro. 3 masini branduite vor călători prin țară pe un traseu pre-stabilit și se vor opri în orașele mari. Localizarea prin GPS live a mașinilor din caravană și urmărirea lor în timp real pe site-ul de promoție constituie o mecanică simplă și inovatoare, care conectează în mod natural mediul online cu cel offline.
”Credem în crearea unei povești în mișcare cu ajutorul diferențierii față de alte produse capitalizând pe originile exotice și autentice, dar de asemenea și prin utilizarea punctelor de contact direct cu consumatorul, precum și implementarea unui mecanism simplu, care să îl implice activ. Astfel, am venit în întâmpinarea clientului cu o soluție care să îi consolideze poziția de lider”, spune Blanka Horvath, Account Manager, DDB Romania.
“Conceptul creativ și declinările dezvoltate de DDB si Tribal Worldwide completează în mod inedit povestea brandului și o aduc mai aproape de consumatorul final. Este un proiect la care am rezonat din prima clipă și care îmi doresc să implice un număr cât mai mare de consumatori ai brandului Mărgăritar Brun de Mauritius”, declară Sorin Soroceanu, Head of Sales and Marketing, AGRANA Romania.
Campania intergrată este comunicată printr-un mix ce cuprinde: TV, radio, online și print.